Monitor cen dla biznesu

Rozwój biznesu w internecie nie jest prosty i przekonał się o tym każdy, kto postanowił założyć swój sklep internetowy. Kiedy w internecie jest tak wiele różnego rodzaju ofert i potencjalni klienci mają szerokie możliwości wyboru tej oferty, która najbardziej odpowiada, to nakłonienie klienta do zakupu w naszym sklepie jest trudniejsze. Monitor cen w takim przypadku przydaje się wtedy, kiedy chcemy pozyskać większą ilość klientów. Już sam fakt, że monitorujemy działania konkurencji sprawia, że łatwiej jest nam się dostosować do zmieniających się warunków na rynku internetowym.

A czasami niewielkie zmiany są w stanie przynieść ogromny efekt. Czasami obniżenie ceny o kilka groszy sprawia, że różni w naszym zarobku nie jest wysoka, natomiast cena wizualnie jest znacznie bardziej atrakcyjna dla potencjalnego kupującego. Monitor cen pokazuje, że czasami obniżenie ceny z 15 zł na 14,99 sprawia, że konwersja, czyli sprzedaż wzrasta o nawet kilkanaście procent. Różnica dla klienta jest żadna, dlatego że jest to tylko 1 gr różnicy. Jednakże nasz mózg działa bardzo analitycznie, widzi, że 14,99 to nie jest 15 zł tylko to jest 14 z kawałkiem i w takim przypadku ta cena wydaje się nam po prostu atrakcyjna, miłość doskonale widzimy, że różnica wynosi tylko jeden grosz widzisz jasno, że nawet niewielkie zmiany są w stanie przynieść świetne efekty i w takim przypadku możliwe jest poprawienie sprzedaży i spowodowanie, że twoimi produktami zainteresuje się znacznie większa ilość klientów i będą go oni skłonni kupić.